Als je deze website niet kunt openen, bel dan naar de +31 (0) 858 881 843 of gebruik de Google Assistent-app van FlixBus.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Service in de bus

Service in de Bus

Onze langeafstandsbus garandeert je de beste service. Je krijgt in de FlixBus gratis Wi-Fi met LTE-snelheid, extra beenruimte, voordelige snacks en drankjes, voldoende stopcontacten voor je elektrische apparaten en veel ruimte voor je bagage.

Snacks en drankjes aan boord

Snacks & Drinks

In de FlixBus word je altijd uitstekend verzorgd: aan boord kun je voordelige snacks en drankjes kopen bij de chauffeur.

Stopcontacten aan boord

Stopcontacten

Wil je internetten, chatten of op je laptop werken maar is de batterij leeg? Geen probleem! Zoek het stopcontact bij je stoel of vraag de chauffeur waar je de stopcontacten kunt vinden in je FlixBus.

Toiletten aan boord van de FlixBus

Toilet

Duurt het nog even voordat je op je bestemming aankomt? Dat is geen reden om nerveus te worden! Aan boord van al onze bussen bevindt zich een toilet.

Bagage meenemen: geen probleem in onze bussen

Bagage

Onze bussen bieden genoeg ruimte voor al je bagage. Plaats je bagage in het bagagevak boven je stoel en leun ontspannen achterover. Onze chauffeur helpt je natuurlijk met het plaatsen van je bagage in het bagageruim. Meer informatie over bagage vind je in het Bagagebeleid.

Dankzij de app ontvang je alle belangrijke informatie over je reis rechtstreeks op je mobiele telefoon

Veelgestelde vragen

Op onze pagina met veelgestelde vragen vind je veel antwoorden. Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, vul dan gewoon ons contactformulier in.